Zobrazit menu

Tiskoviny, bez nichž se správná kavárna neobejde

Art D,

Tiskoviny, bez nichž se správná kavárna neobejde

V poslední době vzniká čím dál více originálních kaváren či bister, které lákají svoje zákazníky na speciální nabídku – může jít o domácí zákusky, výběrovou kávu, nápoje či suroviny z regionu, občerstvení zaměřené na vegetariány, vegany, příznivce raw stravování a mnoho dalšího. V podstatě každý podnik, který chce zaujmout, se snaží svou nabídku ozvláštnit, něčím se odlišit od průměru a běžně dostupné nabídky.

2016/pr-clanky/tiskoviny-pro-kavarny-a-restaurace.jpg

Kvalitní nabídku podpoří poutavá prezentace

Základem úspěšného, gastronomicky zaměřeného, podniku, je samozřejmě nabídka lahodných pokrmů z kvalitních a čerstvých surovin, kvalita nabízených nápojů a v neposlední řadě také ochotná obsluha a příjemné prostředí. Proti tomu samozřejmě nelze nic namítnout, ale tyto skvělé vlastnosti lze ještě významně podpořit promyšlenou a profesionální prezentací. Zaujmout můžete svým jedinečným názvem, vtipně či zajímavě pojatým logem, vývěsním štítem, venkovní tabulí a bezesporu také pěkným jídelním nebo nápojovým lístkem. Ten by měl být pokud možno poutavě a přehledně zpracovaný. Zásadou kvalitní prezentace je, že méně je někdy více, a proto by všechny jednotlivosti měly ladit v decentní celek. Že nevíte, jak na to? S návrhem vám určitě rádi pomůžou v grafickém studiu.

2016/pr-clanky/tiskoviny-pro-kavarny-a-restaurace2.jpg

Ozdobte si výlohu i zdi

Pro výzdobu kavárny či restaurace lze využít možností řezané a tištěné grafiky, ať už v podobě samolepek na výlohy, nebo k dotvoření interiéru pomocí polepu na zdi. Vaši zákazníci se pak budou do hezkého a stylového prostředí rádi vracet a vychutnávat si výbornou kávu či jiné dobroty.

Speciální nabídce sluší letáky i plakáty

Sezonní nabídku, akce, týdenní menu atp. můžete nabízet prostřednictvím letáků, které rozmístíte na stoly, nebo je budete rozdávat zákazníkům. Takovouto nabídku lze také vylepit do výlohy jako plakát. S plakáty se nemusíte omezovat jen na výlohu, pokud pořádáte ve svém podniku i koncerty, večery s živou hudbou, autorská čtení či promítání filmů, můžete zajistit jejich výlep rovněž ve městě. Tyto akce lze také, kromě dnes již nezbytných a všudypřítomných sociálních sítí, propagovat pomocí letáčků, které budete rozdávat na frekventovaných místech.

2016/pr-clanky/tiskoviny-pro-kavarny-a-restaurace3.jpg

Každá osmá káva zdarma

Vaši zákazníci se k vám budou rádi vracet, budou-li vědět, že si jich vážíte a jejich věrnost náležitě oceníte. Jak? Pomocí různých slevových akcí, kuponů či věrnostních kartiček. Ocení, když po nákupu několika káv získají další kávu zdarma, budou mít možnost o něco soutěžit, jako bonus získat zákusek zdarma apod. Nezapomínejte ale, že slevové akce by měly být vždy časově ohraničené, aby plnily svou funkci tak, jak je žádoucí.

Nezapomeňte na vizitky

Co by ještě správnému kavárníkovi či restauratérovi nemělo chybět? Přece vizitky! Na nejrůznějších gastroakcích, setkáních s dodavateli či jakýchkoli dalších prezentacích se vám budou velice hodit.

Shrnutí:

• Základem úspěšného podniku je vedle kvalitní nabídky také poutavá a profesionální prezentace.
• Při prezentaci svého podniku se neobejdete bez tiskovin, jako jsou letáky, plakáty či menu. Neopomíjejte jejich grafické zpracování a kvalitní tisk.
• Příjemné prostředí lze ozvláštnit a dotvořit pomocí polepů výlohy či zdí.
• Zákazníci ocení slevové akce – můžete je distribuovat pomocí tištěných kuponů nebo je lákat prostřednictvím věrnostních kartiček, např. na kávu zdarma.
• Nezbytnou výbavou profesionálního kavárníka či restauratéra jsou také vizitky.