Zobrazit menu

Nevíte si rady? Rádi pomůžeme.

poptávky, dotazy:

Lukáš Černý
obchodní zástupce
724 050 288

fakturace, stav zakázek:

267 182 650 (sekretariát)

PAPÍROVÉ SAMOLEPKY

š. × v. [mm]

PAPÍROVÉ SAMOLEPKY

Vytiskneme papírové samolepky či štítky na vaše produkty ve skvělé kvalitě a dle vašich požadavků. Tiskneme barevně i černobíle na libovolné formáty. Samolepky či štítky můžeme případně také zalaminovat pro větší odolnost.

V kalkulátoru si zadejte:
Náklad (s vyšším nákladem je výhodnější cena za ks)
Formát (klasické i atypické formáty)
Barevnost (barevný/černobílý tisk)
A přejete-li si laminaci (pro větší odolnost a stálost barev)

Nevíte si rady? Rádi pomůžeme.

poptávky, dotazy:

Lukáš Černý
obchodní zástupce
724 050 288

fakturace, stav zakázek:

267 182 650 (sekretariát)
6 nejčastějších chyb při přípravě tiskových dat

6 nejčastějších chyb při přípravě tiskových dat

Víte, co dovede tisková studia pořádně potrápit? Často se opakující chyby při přípravě grafických podkladů… Asi to známe všichni, napříč profesemi, s některými nedopatřeními se setkáváme neustále dokola a komplikují nám život. Nezbývá, než na ně stále upozorňovat, aby se jim předešlo či na poslední chvíli zabránilo. Co takhle si v pěti bodech pojmenovat nešvary, které provázejí přípravu grafických dat pro tisk? Podíváme se na ně společně v našem článku.
Celý článek

Vhodné fonty pro tiskoviny

Vhodné fonty pro tiskoviny

Při tvorbě tiskovin hrají důležitou roli fonty. Jak je vybírat a podle čeho se řídit? Kde kvalitní fonty hledat? Jaké typy fontů volit na určité druhy tiskovin? Povíme si v našem článku.
Celý článek

Tiskoviny, bez nichž se správná kavárna neobejde

Tiskoviny, bez nichž se správná kavárna neobejde

V poslední době vzniká čím dál více originálních kaváren či bister, které lákají svoje zákazníky na speciální nabídku – může jít o domácí zákusky, výběrovou kávu, nápoje či suroviny z regionu, občerstvení zaměřené na vegetariány, vegany, příznivce raw stravování a mnoho dalšího. V podstatě každý podnik, který chce zaujmout, se snaží svou nabídku ozvláštnit, něčím se odlišit od průměru a běžně dostupné nabídky.
Celý článek