Vhodné fonty pro tiskoviny
Při tvorbě tiskovin hrají důležitou roli fonty. Jak je vybírat a podle čeho se řídit? Kde kvalitní fonty hledat? Jaké typy fontů volit na určité druhy tiskovin? Povíme si v našem článku.
Celý článek
Chcete o sobě dát vědět? Nebo si hodláte plakát pověsit v místnosti? Ať už lákáte lidi na pořádanou akci, propagujete výrobek, službu nebo toužíte po pěkné dekoraci, není to problém – tiskneme plakáty všech typů i velikostí digitálním i offsetovým tiskem. Stačí si vybrat požadovanou velikost, dodat podklady a promyslet druh i sílu papíru. Rádi vám pomůžeme i s grafickým návrhem plakátu.
Do online kalkulátoru zadejte:
Náklad (čím větší je náklad, tím nižší cena za kus)
Formát (klasické formáty i možnost vlastních rozměrů)
Papír (křídový, CLV či extra bílý fotopapír)
Gramáž (135 nebo 200 gramů)
Při tvorbě tiskovin hrají důležitou roli fonty. Jak je vybírat a podle čeho se řídit? Kde kvalitní fonty hledat? Jaké typy fontů volit na určité druhy tiskovin? Povíme si v našem článku.
Celý článek
Výloha prodává, ačkoli mnoho obchodníků tuto skutečnost opomíjí. Dobře naplánovaný vzhled výlohy je esem v rukávu pro přilákání zákazníků. Aby vaše výloha měla úspěch, držte se následujících doporučení.
Celý článek
Víte, co dovede tisková studia pořádně potrápit? Často se opakující chyby při přípravě grafických podkladů… Asi to známe všichni, napříč profesemi, s některými nedopatřeními se setkáváme neustále dokola a komplikují nám život. Nezbývá, než na ně stále upozorňovat, aby se jim předešlo či na poslední chvíli zabránilo. Co takhle si v pěti bodech pojmenovat nešvary, které provázejí přípravu grafických dat pro tisk? Podíváme se na ně společně v našem článku.
Celý článek
V poslední době vzniká čím dál více originálních kaváren či bister, které lákají svoje zákazníky na speciální nabídku – může jít o domácí zákusky, výběrovou kávu, nápoje či suroviny z regionu, občerstvení zaměřené na vegetariány, vegany, příznivce raw stravování a mnoho dalšího. V podstatě každý podnik, který chce zaujmout, se snaží svou nabídku ozvláštnit, něčím se odlišit od průměru a běžně dostupné nabídky.
Celý článek