Nabízíme rychlý tisk vizitek v Praze do druhého dne. Objednejte si své vizitky dle Vašich představ ještě dnes. Vyberte si, zda chcete tlusté / tenké, oboustranné / jednostranné, barevné / černobílé, s laminací nebo bez...? Vaší fantazii se meze nekladou!
Vizitky jsme schopni expedovat po Praze, nebo celé ČR během následujícího pracovního dne.
V kalkulátoru letáků si zadejte: počet kusů (nižší náklady budou spočítány pro digitální tisk, vyšší náklady pro offsetový tisk) formát (nabízíme klasické formáty 85x55mm a 90x50mm, ale i jakékoliv atypy) barevnost (zda chcete např. barevný tisk, černobílý tisk) typ a gramáž papíru (čím vyšší gramáž, tím pevnější vizitka) laminace, či skládání (pokud chcete posunout svou vizitku o třídu výš)
Mohlo by se zdát, že tištěným prezentačním materiálům už pomalu zvoní umíráček. Že až na výjimky postačí prezentovat své služby, produkty či libovolný byznys pouze virtuálně. Věřte, že tomu tak není. Papírové prezentační materiály mají své pevné místo v každodenním životě většiny úspěšných firem. Můžete je plně využít ve svůj prospěch, a to nejen příležitostně na výstavách či veletrzích, ale i při naprosto běžném kontaktu. Kvalitně zpracovaná tištěná prezentace vás podrží při jednáních s obchodními partnery a nenásilně přesvědčí koncového zákazníka. Celý článek
Při tvorbě tiskovin hrají důležitou roli fonty. Jak je vybírat a podle čeho se řídit? Kde kvalitní fonty hledat? Jaké typy fontů volit na určité druhy tiskovin? Povíme si v našem článku. Celý článek
Mohlo by se zdát, že v dnešní digitální době je papírová vizitka již přežitek. Zdání však klame, některé věci totiž nestárnou a jen těžko se nahrazují. Podívejme se společně na důvody, proč se bez klasické vizitky neobejdete. Celý článek
Vizuální stránka je velmi důležitou součástí reprezentace firmy a rozhodně byste ji neměli podceňovat. To, jakým způsobem se prezentujete a jaký vytváříte dojem, ovlivňuje rozhodování potenciálních klientů i obchodních partnerů. První dojem je velice důležitý a často může hrát roli v tom, zda si u vás zákazník něco koupí, rozhodne se využít vaše služby, nebo ne. Vizuální vzhled vaší společnosti má tedy vliv i na vaše finanční úspěchy. Celý článek
Jak už bylo řečeno v jednom z předchozích článků, vizitky mají v kapsách podnikatelů stále své místo a pomáhají dělat díru, nebo alespoň důlek, do světa. Zda zvolíte vzhled klasický nebo si budete chtít s tímto malým, ale velmi variabilním, kouskem papíru vyhrát, je už jen na vás. Celý článek
Víte, co dovede tisková studia pořádně potrápit? Často se opakující chyby při přípravě grafických podkladů… Asi to známe všichni, napříč profesemi, s některými nedopatřeními se setkáváme neustále dokola a komplikují nám život. Nezbývá, než na ně stále upozorňovat, aby se jim předešlo či na poslední chvíli zabránilo. Co takhle si v pěti bodech pojmenovat nešvary, které provázejí přípravu grafických dat pro tisk? Podíváme se na ně společně v našem článku. Celý článek
V poslední době vzniká čím dál více originálních kaváren či bister, které lákají svoje zákazníky na speciální nabídku – může jít o domácí zákusky, výběrovou kávu, nápoje či suroviny z regionu, občerstvení zaměřené na vegetariány, vegany, příznivce raw stravování a mnoho dalšího. V podstatě každý podnik, který chce zaujmout, se snaží svou nabídku ozvláštnit, něčím se odlišit od průměru a běžně dostupné nabídky. Celý článek