Zobrazit menu
Jak zlepšit vaši prezentaci u klientů?

Jak zlepšit vaši prezentaci u klientů?

Vizuální stránka je velmi důležitou součástí reprezentace firmy a rozhodně byste ji neměli podceňovat. To, jakým způsobem se prezentujete a jaký vytváříte dojem, ovlivňuje rozhodování potenciálních klientů i obchodních partnerů. První dojem je velice důležitý a často může hrát roli v tom, zda si u vás zákazník něco koupí, rozhodne se využít vaše služby, nebo ne. Vizuální vzhled vaší společnosti má tedy vliv i na vaše finanční úspěchy.

Kalendáře jako dárek pro firemní klienty

Kalendáře jako dárek pro firemní klienty

Přemýšlíte o tom, jak zajistit, aby si na vás vaši klienti vzpomněli každý den? Chcete se jim připomínat celých 365 dní v roce? Nechte si vyrobit firemní kalendáře či diáře, kterými je pak můžete obdarovat, a budou vás mít neustále na očích. I přes záplavu chytrých aplikací mají totiž kvalitní a pěkně zpracované kalendáře na pracovních stolech či na zdech, a to nejen v kancelářích, pořád své pevné místo.

Jak využívat kupony a slevové poukázky?

Jak využívat kupony a slevové poukázky?

Získat a udržet si zákazníka není snadné, nezřídka je to přímo boj. V tomto konkurenčním boji lze využívat řadu účinných prostředků, jak zákazníka přilákat, udržet si ho a hýčkat. Jinak riskujete, že odejde jinam, kde se o něj budou starat lépe. Jednou z možností je využití kuponů na slevu a slevových poukázek, případně věrnostních kartiček, kdy zákazník například po desátém nákupu získává příjemný bonus zdarma. Jde o to, přesvědčit a motivovat zákazníka, že nakupovat u vás má smysl, protože bude odměněn. Pro vás to zase znamená, že vám zákazník zůstane věrný a radost mu udělá nejen samotná sleva, ale také pocit, že si ho vážíte. Slevový kupon také může přesvědčit nerozhodnutého zákazníka, aby nakoupil právě u vás. No zkrátka nekupte to, když je to v akci, že?

Tiskoviny, bez nichž se správná kavárna neobejde

Tiskoviny, bez nichž se správná kavárna neobejde

V poslední době vzniká čím dál více originálních kaváren či bister, které lákají svoje zákazníky na speciální nabídku – může jít o domácí zákusky, výběrovou kávu, nápoje či suroviny z regionu, občerstvení zaměřené na vegetariány, vegany, příznivce raw stravování a mnoho dalšího. V podstatě každý podnik, který chce zaujmout, se snaží svou nabídku ozvláštnit, něčím se odlišit od průměru a běžně dostupné nabídky.

Nejčastější chyby při tvorbě letáků

Nejčastější chyby při tvorbě letáků

Nejčastější chyby při tvorbě letáků
Vytváříte letáky? V našem článku se dočtete, jaké jsou nejčastější chyby při jejich tvorbě a při přípravě tiskových dat.

Originální dekorace nejen pro vaše bydlení

Originální dekorace nejen pro vaše bydlení

Domov dělá domovem spousta maličkostí. Určitě to znáte – přestěhujete se do nového bytu nebo do místa, kde máte strávit delší čas, a zpravidla máte tendenci si toto místo nějak zútulnit, vtisknout mu něco ze sebe. Vytvořit z něj prostor, kde se budete cítit dobře. Nový domov naplníte nábytkem, svými věcmi, a nakonec se pustíte do výzdoby stěn.

Vizitka není jenom o papíru! Tipy, jak se odlišit od ostatních

Vizitka není jenom o papíru! Tipy, jak se odlišit od ostatních

Jak už bylo řečeno v jednom z předchozích článků, vizitky mají v kapsách podnikatelů stále své místo a pomáhají dělat díru, nebo alespoň důlek, do světa. Zda zvolíte vzhled klasický nebo si budete chtít s tímto malým, ale velmi variabilním, kouskem papíru vyhrát, je už jen na vás.

Hlavičkové papíry, přežitek nebo nutnost?

Hlavičkové papíry, přežitek nebo nutnost?

Možná přemýšlíte o tom, jestli jsou hlavičkové papíry v dnešní době ještě potřeba, zda už se nejedná spíše o přežitek z dob minulých. Vězte, že hlavičkový papír je pro firmu stále důležitou součástí její identity. Podporuje profesionální dojem při obchodní korespondenci, která má pro firmu stejnou váhu jako osobní setkání.