Zobrazit menu

Nevíte si rady? Rádi pomůžeme.

poptávky, dotazy:

Martin Šprysl, produkční
727 907 303

stav zakázek:

fakturace:

DIRKOVANÝ POLEP VÝLOHY

× [mm]

DIRKOVANÝ POLEP VÝLOHY

Dirkovaný polep výlohy. Jedná se o dirkovanou folii skrze kterou z venku (tam kde je tisk) není vidět dovnitř (je vidět co je potištěno), avšak folie propouští dovnitř světlo (cca 50%). Směrem ven (za folií) je v horší viditelnosti vidět.

Vše je předvoleno. Jen si zvolte rozměr výlohy, na kterou mají polepy být a počet kusů. V případě, že byste chtěli instalaci od nás. Zadejte v posledním poli "Instalace/Lepení/Montáž" volbu "ANO".

Nevíte si rady? Rádi pomůžeme.

poptávky, dotazy:

Martin Šprysl, produkční
727 907 303

stav zakázek:

fakturace:

6 nejčastějších chyb při přípravě tiskových dat

6 nejčastějších chyb při přípravě tiskových dat

Víte, co dovede tisková studia pořádně potrápit? Často se opakující chyby při přípravě grafických podkladů… Asi to známe všichni, napříč profesemi, s některými nedopatřeními se setkáváme neustále dokola a komplikují nám život. Nezbývá, než na ně stále upozorňovat, aby se jim předešlo či na poslední chvíli zabránilo. Co takhle si v pěti bodech pojmenovat nešvary, které provázejí přípravu grafických dat pro tisk? Podíváme se na ně společně v našem článku.
Celý článek

5 tipů, jak používat nálepky při prezentaci

5 tipů, jak používat nálepky při prezentaci

Samolepky, přesněji řečeno tištěné samolepící fólie, mají vzhledem ke své variabilitě a jednoduchosti použití při propagaci širokou škálu uplatnění. Stačí popustit uzdu fantazii a originální prezentaci vaší firmy, služeb, výrobků, zútulnění či označení provozovny máte v kapse. Přinášíme několik tipů, jak vás mohou PVC samolepky zviditelnit.

Celý článek

Tiskoviny, bez nichž se správná kavárna neobejde

Tiskoviny, bez nichž se správná kavárna neobejde

V poslední době vzniká čím dál více originálních kaváren či bister, které lákají svoje zákazníky na speciální nabídku – může jít o domácí zákusky, výběrovou kávu, nápoje či suroviny z regionu, občerstvení zaměřené na vegetariány, vegany, příznivce raw stravování a mnoho dalšího. V podstatě každý podnik, který chce zaujmout, se snaží svou nabídku ozvláštnit, něčím se odlišit od průměru a běžně dostupné nabídky.
Celý článek

Jak vytvořit krásnou výlohu?

Jak vytvořit krásnou výlohu?

Výloha prodává, ačkoli mnoho obchodníků tuto skutečnost opomíjí. Dobře naplánovaný vzhled výlohy je esem v rukávu pro přilákání zákazníků. Aby vaše výloha měla úspěch, držte se následujících doporučení.
Celý článek

Označení provozovny nemusí být nuda

Označení provozovny nemusí být nuda

Jako podnikatel musíte pamatovat na fůru věcí, jinak vás může dostihnout nepříjemný postih. Třeba takové povinné označení provozovny se může zdát jako banalita, bývá ale naprosto běžným předmětem kontrol z živnostenského úřadu, a následně také důvodem tučných pokut. Jak tomu předejít?
Celý článek

Originální dekorace nejen pro vaše bydlení

Originální dekorace nejen pro vaše bydlení

Domov dělá domovem spousta maličkostí. Určitě to znáte – přestěhujete se do nového bytu nebo do místa, kde máte strávit delší čas, a zpravidla máte tendenci si toto místo nějak zútulnit, vtisknout mu něco ze sebe. Vytvořit z něj prostor, kde se budete cítit dobře. Nový domov naplníte nábytkem, svými věcmi, a nakonec se pustíte do výzdoby stěn.
Celý článek

Jak zlepšit vaši prezentaci u klientů?

Jak zlepšit vaši prezentaci u klientů?

Vizuální stránka je velmi důležitou součástí reprezentace firmy a rozhodně byste ji neměli podceňovat. To, jakým způsobem se prezentujete a jaký vytváříte dojem, ovlivňuje rozhodování potenciálních klientů i obchodních partnerů. První dojem je velice důležitý a často může hrát roli v tom, zda si u vás zákazník něco koupí, rozhodne se využít vaše služby, nebo ne. Vizuální vzhled vaší společnosti má tedy vliv i na vaše finanční úspěchy.
Celý článek