Nabízíme kvalitní tisk letáků v Praze. Spočítejte si v našem online kalkulátoru cenu letáků a porovnejte nás se svým současným dodavatelem tiskovin.
V kalkulátoru letáků si zadejte: počet kusů (nižší náklady budou spočítány pro digitální tisk, vyšší náklady pro offsetový tisk) formát (nabízíme klasické formáty Ax, Bx, DL, ale i jakékoliv atypy) barevnost (zda chcete např. barevný tisk, černobílý tisk) typ a gramáž papíru (pro jednostranné letáky doporučujeme gramáž papíru kolem 100g, pro oboustranný tisk letáků doporučujeme gramáž kolem 135g, aby tisk na letáku neprosvítal) laminace, či skládání (pokud chcete posunout svůj leták o třídu výš)
Víte, co dovede tisková studia pořádně potrápit? Často se opakující chyby při přípravě grafických podkladů… Asi to známe všichni, napříč profesemi, s některými nedopatřeními se setkáváme neustále dokola a komplikují nám život. Nezbývá, než na ně stále upozorňovat, aby se jim předešlo či na poslední chvíli zabránilo. Co takhle si v pěti bodech pojmenovat nešvary, které provázejí přípravu grafických dat pro tisk? Podíváme se na ně společně v našem článku. Celý článek
Leták je nejrozšířenější forma reklamy, která je dostupná pro každého. Jedná se o mnohem levnější způsob propagace, než jakou je všudypřítomná reklama na internetu. Navíc, přestože to tak někdy vypadá, nežijeme pouze virtuálně a dobře vytvořený leták si lidé rádi odnesou domů. Jak by měl kvalitní leták vypadat a co by měl obsahovat? Čeho se při jeho tvorbě držet, aby neskončil zmačkaný v koši, ale splnil svůj účel? Povíme si v našem článku. Celý článek
Při tvorbě tiskovin hrají důležitou roli fonty. Jak je vybírat a podle čeho se řídit? Kde kvalitní fonty hledat? Jaké typy fontů volit na určité druhy tiskovin? Povíme si v našem článku. Celý článek
Už téměř dvacet let, konkrétně od roku 1997, je na trhu pražská společnost Art D – Grafický ateliér Černý s.r.o. Za tu dobu prošla polygrafie zásadním vývojem a změnilo se i chování zákazníků, kteří ve velké míře začali využívat internet. Celý článek
Vizuální stránka je velmi důležitou součástí reprezentace firmy a rozhodně byste ji neměli podceňovat. To, jakým způsobem se prezentujete a jaký vytváříte dojem, ovlivňuje rozhodování potenciálních klientů i obchodních partnerů. První dojem je velice důležitý a často může hrát roli v tom, zda si u vás zákazník něco koupí, rozhodne se využít vaše služby, nebo ne. Vizuální vzhled vaší společnosti má tedy vliv i na vaše finanční úspěchy. Celý článek
V poslední době vzniká čím dál více originálních kaváren či bister, které lákají svoje zákazníky na speciální nabídku – může jít o domácí zákusky, výběrovou kávu, nápoje či suroviny z regionu, občerstvení zaměřené na vegetariány, vegany, příznivce raw stravování a mnoho dalšího. V podstatě každý podnik, který chce zaujmout, se snaží svou nabídku ozvláštnit, něčím se odlišit od průměru a běžně dostupné nabídky. Celý článek
Mohlo by se zdát, že tištěným prezentačním materiálům už pomalu zvoní umíráček. Že až na výjimky postačí prezentovat své služby, produkty či libovolný byznys pouze virtuálně. Věřte, že tomu tak není. Papírové prezentační materiály mají své pevné místo v každodenním životě většiny úspěšných firem. Můžete je plně využít ve svůj prospěch, a to nejen příležitostně na výstavách či veletrzích, ale i při naprosto běžném kontaktu. Kvalitně zpracovaná tištěná prezentace vás podrží při jednáních s obchodními partnery a nenásilně přesvědčí koncového zákazníka. Celý článek
Nejčastější chyby při tvorbě letáků
Vytváříte letáky? V našem článku se dočtete, jaké jsou nejčastější chyby při jejich tvorbě a při přípravě tiskových dat.
Získat a udržet si zákazníka není snadné, nezřídka je to přímo boj. V tomto konkurenčním boji lze využívat řadu účinných prostředků, jak zákazníka přilákat, udržet si ho a hýčkat. Jinak riskujete, že odejde jinam, kde se o něj budou starat lépe. Jednou z možností je využití kuponů na slevu a slevových poukázek, případně věrnostních kartiček, kdy zákazník například po desátém nákupu získává příjemný bonus zdarma. Jde o to, přesvědčit a motivovat zákazníka, že nakupovat u vás má smysl, protože bude odměněn. Pro vás to zase znamená, že vám zákazník zůstane věrný a radost mu udělá nejen samotná sleva, ale také pocit, že si ho vážíte. Slevový kupon také může přesvědčit nerozhodnutého zákazníka, aby nakoupil právě u vás. No zkrátka nekupte to, když je to v akci, že? Celý článek