Jak využívat kupony a slevové poukázky?
Získat a udržet si zákazníka není snadné, nezřídka je to přímo boj. V tomto konkurenčním boji lze využívat řadu účinných prostředků, jak zákazníka přilákat, udržet si ho a hýčkat. Jinak riskujete, že odejde jinam, kde se o něj budou starat lépe. Jednou z možností je využití kuponů na slevu a slevových poukázek, případně věrnostních kartiček, kdy zákazník například po desátém nákupu získává příjemný bonus zdarma. Jde o to, přesvědčit a motivovat zákazníka, že nakupovat u vás má smysl, protože bude odměněn. Pro vás to zase znamená, že vám zákazník zůstane věrný a radost mu udělá nejen samotná sleva, ale také pocit, že si ho vážíte. Slevový kupon také může přesvědčit nerozhodnutého zákazníka, aby nakoupil právě u vás. No zkrátka nekupte to, když je to v akci, že?
Celý článek